fredag 17. april 2009

Mot helg.







Nå er jeg ferdig med sitteunderlagene, gode og varme tovet i Free Style fra Dale.Tre nøster til hvert underlag.




Også har jeg endelig begynt på drømmevottene til meg selv.Disse kjøpte jeg på nett fra USA i vinter, men har ikke fått begynt før nå. Er ikke veldig dreven på engelske oppskrifter, men det går da litt fremover. Begynte i gårkveld, og skal kose meg med disse, vårsola og min kjære mann i helgen.










Ryggen blir stadig bedre, klarer litt mere hver dag og bruker stadig mindre smertestillende, så optimismen er på vei tilbake, selv om jeg har blitt forespeilet relativt lang periode med rehabilitering.Det går mot lysere tider, sola varmer, det spirer og gror og humøret er på topp.

GOD HELG!!!



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar