fredag 14. august 2009

Borte bra,men hjemme best..











Så var en fantastisk ferie over, herlige dager proppfulle av flotte opplevelser sammen med min Kjære.Han har lagt alt til rette hele tiden for at "sjuklingen"(les:meg) har hatt en utrolig fin ferie,med minimalt av smerter og ubehag.En flott ferie på tur i vårt vakre land sammen med mannen i mitt liv...Kan man ønske seg mere....









Ferien startet med Peer Gynt spillet på Golå,snakk om alle tiders bursdagsgave!!!!













Det ble selvsagt også handlet inn litt garn på turen.....











Og dette var det jeg produserte på turen:


3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Ser ut til at du har hatt en fin ferie og ikke minst utbytterik når det gjelder garn.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Hei.Bra att du hadde det fint på ferie.Virkelig en snill bedre halvdel du har.Ser ut som dere koste dere.Mye fint garn du har kjøpt.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvarSlett
  3. Norgesferie med masse opplevelser, og attpåtil muligheter for garninnkjøp og håndarbeidsliv er topp! Jeg har sett Peer Gynt ved Golå for ca 15 år siden, og skulle gjerne tatt et gjensyn.
    Takk for koselig kommentar i bloggen min :)

    SvarSlett