mandag 7. september 2009

Fått en Award,jeg...














Denne fikk jeg av Gry,og sammen med denne så kom oppfordringen om å skrive ned 10 ting om meg selv...Hm..la meg se....
  1. Jeg er veldig lykkelig og veldig forelsket i min Kjære
  2. Jeg er veldig romantisk
  3. Jeg ser alltid etter det gode i folk
  4. Jeg kan ikke overleve uten strikketøy,-eller sjokolade....
  5. Jeg elsker å være ute i naturen sammen med mannen i mitt liv
  6. Jeg liker å gå tur i ruskevær,godt kledd og så hjem til en deilig peis.
  7. Jeg liker å begrave nesa mi ned i pelsen på pus og høre han male
  8. Jeg kan ikke tenke meg en tilværelse uten stearinlys,en god bok eller fantastisk musikk
  9. Jeg digger å danse salsa
  10. Jeg elsker varme,solfylte sommerdager og god tid.

Vel, litt om meg....

Sender denne utfordringen og selvfølgelig awarden videre til :Frk.Chilli, Bodil

,Wigdis og Hunnipunn . Håper dere tar i mot awarden og utfordringen.

2 kommentarer:

  1. Hei.Tusen takk for Awarden så hyggelig.Har fått en tidligere men det blir ikke så vanskelig å skrive ti ting til.Veldig koselig å lese om deg du høres så snill og hyggelig ut.Kjekt å bli kjent med deg i bloggverdenen.Ha en riktig fin Mandagskveld.Bodil

    SvarSlett
  2. Så morsomt med en gløtt i kulissene - artig å få vite litt om sine medbloggere!
    Takk for besøk i bloggen min, forresten.

    SvarSlett