søndag 27. november 2011

Gavetid

En liten " djevellue" til en liten ny verdensborger som kommer i mai.. Strikket i mini alpakka, lyse grønn.












På nettforumet " Uformelt" har vi adventspakker fra hemmelig venn. Dette er mine flotte pakker, som jeg gleder meg til å åpne.


Den første adventspakken er åpnet i dag, den var flott pakket inn, og inneholdt adventsmysteriestrikk.



Herlig garn,pinner, knapper og oppskrift men første hint for å starte. Kjenner jeg gleder meg og venter i spenning på 2.søndag i advent allerede. Tusen, tusen takk til min hemmelige venn!!






5 kommentarer:

  1. Så fin lue du har strikket. Flott fasong på disse luene.
    Så heldig du er som har fått adventsgave. I år er jeg ikke med, og det angrer jeg på nå. Påmeldingsfristen hadde gått ut da jeg endelig hadde bestemt meg, så nå får jeg bare kose meg med det dere andre får.
    Ha en fortsatt fin 1. advent.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Glad du likte gaven. Håper mysteriestrikken faller i smak også. Tror nok det ferdige resultatet vil falle i din smak :)
    Kos deg.

    Hilsen Elinne

    SvarSlett
  3. Så fin pakke du har fått! Adventstida er pakketid, ja.

    SvarSlett
  4. Hei Tani. Så hyggelig med adventspakker :) Pakker er moro, og særlig fra andre "strikke-tanter" :D
    Håper alt er bra med den lille 4-bente vennen din også.
    Ha en kjempefin adventstid!
    Klem.

    SvarSlett
  5. Trivelig blogg med mye flott håndarbeid og nydelige hunder:)

    SvarSlett