fredag 2. juli 2010

Ansiktsløftning

Når jeg nå nærmer meg de 10.000 besøkende på bloggen min, ville jeg markere det kommende jubileet med et lite fasadeløft...

Selv ble jeg ganske fornøyd, - men kom gjerne med kommentarer, det er gilt!!!!



Når bloggen nærmer seg 10.000 vil jeg ha en liten " give-away" som det heter på norsk, men jeg kommer sterkere tilbake med info om dette,med bilde av gavene, så bare forbered dere....

Takk for at dere titter innom solskinnskroken min!!!

GOD SOMMER!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt utseende på bloggen din !!!
    Kjente meg jo ikke igjen da jeg kom inn her, hehehe. Ser veldig fint ut , jepp jepp. Spennende med nytt utseende.
    Må bare si at de pusvantene dine var veldig fine. Fikk lyst på sånne.
    Og stort jubileum har du jo veldig veldig snart !!! Det blir gøy det !!!
    Håper du har en kjempefin helg !!!
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny utforming av bloggen. Jeg syntes den ble lekker og ganske så elegant.
    Det er ganske artig når telleren tikker avgårde og plutselig så er det anledning til å feire litt.
    Håper du får en flott søndag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.Gratulerer med kjempe fin blogg.Riktig fin ble den.Gratulerer med så mange besøkende.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett