tirsdag 28. desember 2010

Romjuls drøm

Romjulen i år er som en god romjulsdrøm, med late lange dager fulle av avslapning med min Kjære, kos og hygge. Deilig vær innbyr til lange turer i marka,peiskos og stearinlys på kveldene og masse deilig strikketid...






Nå som alle julegavene er åpnet, kan jeg endelig blogge alle de hemmelig strikkprosjektene jeg hadde før jul...
Arne og Carlos luene ble varme julegaver til guttene i huset. Minsten fikk Space-luen og mellomsten fikk seilerluen. Begge strikket i Freestyle, og påsydd
"Arne & Carlos"-merke . Jeg tror de falt i smak....

Fjortisen fikk en Burrberryhals strikket i Safir garn på pinne 10, og et par hestevotter strikket i Hilfa 2-trådsgarn, etter en oppskrift fra Jorid.







Min Kjære mamma fikk et svart traveling woman-sjal strikket i Malabrigo-lace på pinne 2,5








Nå som et nytt år står for døren er det tid for oppgjør og regnskap..Selv skal jeg ta for meg mitt flotte garnlager og alle magebeltene jeg har spart på fra hele 2010, så får vi se da om lageret har minsket eller økt...
God romjul til dere alle....
















5 kommentarer:

  1. Så flotte julegaver :D ønsker deg ei fin romjul :)

    SvarSlett
  2. Det var litt av en produksjon du har gjort.
    Så flott at du koser deg i romjula. Det gjør jeg også og det synes jeg vi fortjener etter maset før jul. Hadde tenkt meg ut på sparktur i dag, men det er jo sprengkaldt ute. Får fyre på peisen og strikke litt istedet.
    Ha en flott romjul videre og kos deg.
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  3. WOW, så effektiv du har vært. Kan tenke meg at det sitter noen lykkelige mottakere og stråler med sine nye strikkede plagg.
    Ha en finfin romjulsonsdag.

    SvarSlett