mandag 18. mai 2009

Dagen etter dagen..

Ja, så var det å henge inn stakken igjen, nok en flott 17.Mai er over,og slitne føtter har fått hvile.Til og med pus ser sliten ut etter nasjonaldagsfeiringen, -og han holdt fortet hele dagen...








På pinnene en grå-værsdag som i dag(ja, det regner på sørlandet i dag) har jeg et restegarns-skjerf i blå toner....


og et par kose-sokker i rosa....
Ha en strålende uke, nyt hver dag og alle rundt deg..."alle de dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet..."

2 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for bespk hops meg og ei koselig helsing
    Koselige sokker du strikka på. Slike vil eg gjerne prøve meg på. Hvilken str pinner bruka du?
    Velkommen igjen hos meg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Beklagar skrivefeil oppom her :)

    SvarSlett