søndag 23. januar 2011

Bitt av basillen....

Jadda..klarte ikke å motstå denne bølgen av hekle-teppe-dilla som spredte seg på Hobbyboden..Jeg begynte egentlig for to år siden, men motivasjonen var fraværende, men nå har jeg bestemt meg for å hekle to ruter hver dag, før jeg tar strikkepinnene fatt, så da hjelper det på.Om ett år har jeg kanskje et teppe...


Rutene hekles i off white mini alpakka, på krok nr 3, og hver rute er på størrelse med en " post-it"-lapp.. Så det tar sin tid, men jeg er i gang...

4 kommentarer:

  1. Så gøy du er med også Tani. Kunne ikke dy meg jeg heller, så nå er det et prinsesseteppe på gang her. Ønsker deg en kjempe fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Skjønner deg godt, men det kommer til å bli flott når det blir ferdig vet du. Skal du ha det helt hvitt. Jeg har også vært fristet, men står imot foreløpig.

    SvarSlett
  3. Søte ruter! Du er jammen flink som starter på et slikt prosjekt. Smart å bestemme seg for å hekle to ruter hver dag. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Artig å hekle ruter ja, men ikke å feste tråder.

    SvarSlett