tirsdag 23. juni 2009

God St.Hans!!

Ønsker dere alle en flott St.Hans feiring!!!




Også må jeg jo fortelle at:
Jammen så har jeg fått en ny award!




Denne har jeg fått av Cille .




Jeg er så glad for at min strikkeblogg kan være til glede og inspirasjon for andre.Tusen takk for nok en flott award!!




Venner kan man få på mange måter og jeg er så takknemlig for alle dere som er venner her i bloglandia.Venner man kan dele gleder og frustrasjoner fra hobbyverdnen med, og små glimt fra hverdagen. Så nyt sommeren alle sammen,bee happy, kos dere med sola når den er der og produser masse flott som kan vises frem i alle de flotte bloggene dere har.
Herved deler jeg denne awarden med alle på blog-listen min!
Ha en strålende dag videre!!




Også må jeg fortelle dere alle om den flotte bloggen til Tino hvor hun har en Tilda-konkurranse, så titt innom og bli med!!



1 kommentar:

  1. Hei.
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    Veldig koselig blogg du har!

    SvarSlett